Sadece Kendi Burcuma İnanırım

21:43


Sadece kendi burcuma inanırım. Kendi burcum dışında kalan tüm burçların günlük yorumları saçma sapan şeylerdir benim için. Anladığınız üzere aslan burcuyum. Aslan burcuna yüklenen tüm özellikleri karşılar nitelikteyim. Burcumla övünecek halde değilim. Zaten bu konuda söze veya tartışmaya gerek yok. 

nurella hanım
Yaklaşık tahminde bulunursam eğer 3 haftadır. Burcumun gazetelerdeki günlük yorumlarını okuyorum. Okuma sebebim geleceğim hakkında fikir sahibi olmak değil tabii ki. Yahut, iki ilişkilerimde beni bekleyen sorunları bilmek gibi çaba içerisinde değilim. Tek amacım, günümü planlarken veyahut yarın ne yapabilirim sorusuna bir cevap bulmak. Bunun sebebi Çoğu yorumlamada, insanlara tavsiyelerde bulunuyor. Örnek vermek gerekirse arkadaşlarınızla sosyalleşin, ilgi duyduğunuz işe yoğunlaşın gibi.

İlk haftalar sadece okuyup geçiyordum. Ancak bir kaç gün tavsiyelere uyup, günlük planlama yaptım. Farkettim ki günüm gerçekten dolu dolu geçiyor. Gün içerisinde canım sıkılıyorsa, ne yapsam ki acaba düşünürsem eğer, açıyorum aslan burcu günlük yorum sitelerini okuyorum.

Daha sonra oradaki beğendiğim tavsiyeleri seçip, uyguluyorum. Arkadaşımı arayıp dışarıda takılıyoruz. Kitap okuyorum. Yeni bir girişim için çevremdeki insanlara yazıp, fikir alışverişinde bulunuyorum. Yeni bir girişim yapmak için düşünüyorum, yapmaktan hoşlandığım işler üzerine yoğunlaşıyorum. Mesela bugün blog yazmak istedim.

"Bunu sizde deneyin derim. Belki günlük yaşantınıza bir farkındalık katabilirsiniz."

Bunları da Keşfetmelisin!

2 yorum