CM15 Futbol Menajerlik Oyunu: Bir Fatih Terim değilim.

14:47


CM15 futbol menajerlik oyunun yaklaşık 2 haftadır oynuyorum. Şu anda yönettiğim takım galatasaray ve takımımla bir lig şampiyonluğu ve bir de türkiye kupasını kazandım.

1- Oyunun ince detaylarına gelecek olursak. Oyunda büyük takımlar haricinde geriye kalan takımları yönetebiliyorsunuz. Büyük takımlar için antrenörlük rozeti isteniyor.

2-Antrenörlük rozetini level sekize geldiğinizde kazanabiliyorsunuz. Öncelikle oyuna Kayseri spor'la başladım. Çünkü oyun içinde her takımın ve her oyuncunun yetenek puanı var. Kayseri'nin yetenek puanı diğer takımlara göre daha yüksekti. Bu yüzden Kayseri seçip, transfer çalışmasına girdim.

3- Takımımı 3-4-3 formasyonunda oynattım. Formasyon eğitimini de %100 yatım. Kalecim Hakan Arıkan'ı satıp Bursa spordan Frey'i transfer ettim. Bunun haricinde Bobo ve Mert Nobre yetenkli forvetlerimdi.

4- Transfer teklif usulü çalışıyor. Yönetim size belli bir bütçe veriyor o para göre oyunculara teklif götürüyorsunuz. Örneğin oyuncunun değeri 2,5 M siz gidip 4,5 M veriyorsunuz daha sonra oyuncu teklifi değerlendiriyor. Kabul ettiği zaman aylık maaşını belirliyorsunuz. Verdiğiniz telifi oyuncu tekrar değerlendiriyor ve teklifi kabul edildiğinde oyuncu artık sizindir. Her futbolcunun yetenek puanın olduğunu söylemiştim. Yeteneği yüksek futbolcular transfer ederseniz takım puanını arttırırsınız. Böylece takımınız güçlü bi hale gelir.

Kayseriyle bir Türkiye kupası ve bir de lig şampiyonluğu yaşadım. Süperliğe çıktıktan sonra transfer bütçem arttı. Mert nobre,Bobo gibi oyuncuları satışa çıkardım ve forvete Dembaba'yı ve gekası transfer ettim. Süperligde 2. oldum. Avrupa maçlarında iyi bir sonuç alamayınca. Takıma istifamı bildirip. Zaten antrenörlük rozeti kazanmıştım. Galatasaray'ın başına geçtim. Galatasaray'la büyük işler başardım. Öncelikle takımıma çok yetenekli oyuncular aldım. Şu an sadece Avrupa'da bir şampiyonluk yaşayamadım. Tek hedefim avrupa şampiyonluğu.


Bunları da Keşfetmelisin!

5 yorum

  1. bu oyun diğer cm oyunlarından daha güzel kurmasıda çok basit oynamanızı tevsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Bu oyun diger menejerlerik oyununa göre kurması kolay ve güzel bir oyun

    YanıtlaSil
  3. 2027 de oyun başa aldı bilen varmı neden?

    YanıtlaSil
  4. 2027 de oyun başa aldı bilen varmı neden?

    YanıtlaSil
  5. 2027 de oyun başa aldı bilen varmı neden?

    YanıtlaSil