Sigarayı Azaltma Kararı!

03:19

Siğarayı hayatımdan atmam gerektiğine karar verdim. Bunun için siğarayı azaltmaya başladım. Günde 1,5 paket kullanıyordum. Siğara başlamamdan yaklaşık 2 ay içerisinde sağlam bir kullanıcı haline geldim. Siğaraya başlama sürecinin başlangıcında kendi kararım yatmaktadır. Kendim bilerek ve isteyerek bir dal siğara yakarak başladım.

siğara
siğara havalı değildir!

Kendi isteğimle başladığım siğarayı yine kendi isteğimle, kendimi bir bağımlı haline dönüştürdüğüm ve artık bu siğara içme olayından bir haz duymadığım için bırakma kararı aldım.

Şu an ikinci gündeyim!

Şu an siğarayı azaltalı iki gün oldu. Sadece gerçekten canım çok çektiğinde siğara kullanıyorum. Şu ana kadar toplam içtiğim siğara 5. Dikkat ettiğim nokta yemeklerden sonra siğara kullanma isteğim uç noktaya çıkıyor. Genellikle de akşam yemeklerinden sonra siğara kullanıyorum.

Siğarayı bir anda bırakmak öyle sanıldığı kadar kolay bir iş değildir. Bunu deneyip bir saat sonra tekrar başlayanlar çok oldu. Bana uygun gelen yöntem azaltarak bırakma.

Ben bağımlıyım !

Her şeyden önce bir siğara kullanıcısı kendisine bağımlı gözüyle bakmalıdır. Bunu siğarayı bırakmayı düşünenlerde sıklıkla tekrar etmelidir. Bağımlı olduğunu kabul etmek siğara kullanımını bırakmakta önemli bir etkendir.

 Peki Daha Sonraki Düşüncem Nedir ?
Siğarayı hayatımdan şubat ayı gibi tamamen çıkartacağım. Bu süreç biraz zorlu olacak biliyorum ama irademe güveniyorum. Diğer bir konuda bloguma yine bu konuyla alakalı yazılar yazacağım. Şimdilik Bu kadar!

Bunları da Keşfetmelisin!

0 yorum