Plan Yapmak Senin Neyine

13:23

Dün mis gibi oturdum sabaha karşı plan yaptım. Gel gelelim ki gerçekleşmesi mümkün gözüken planlarım teker teker başarısız oldu. Gerçekleşmedi. (1)

batan gemi
planlarım temsili



Uyku Sanattır Diyen Zihniyetin ben! Beynim bir kaç gün doluydu. Bir kaç sebepten dolayı. Beynin vücuda yansıması diye bir gerçek var. Beynin ne kadar çöküntü içerisindeyse vücudunda buna uyuyor. Bedenin yorgun ve güçsüz düşüyor. Gel gelelim ki sabaha karşı gitmeme 1-2 saat kala kendimi çok kötü hissettim. Gittim duş aldım. Kahvemi içtim. Ama göğsümü sıkıştıran,nefes almamı bile istemeyen bir şey göğsüm de beni hapsediyordu. Bunun adı stres olamazdı. Başka bir şeydi.

Saatim geldi yola çıktım. Babamı aradım. Baba dedim müsait misin biraz konuşalım zira ben kendimi kötü hissediyorum dedim. Sonuç olarak konuşma sonunda psikologa gideceğim fikri ikimizinde hoşuna gitmişti. Sınava girmeyecektim. Buna karar verdim. Halamlara gidip, bir kaç saat kestirdikten sonra teyzemlere geri geldim.

 Tanrı’yı güldürmek istiyorsanız, O’na planlarınızdan bahsedin
Büte kalmam kesinleşti. Şu an oturmuş yarın ki sınava çalışıyorum. E-devlet şifresi işini yapamadım. Biraz kendimi topladım. Yarın bütün düşündüklerimi yapacağım umarım. :/

İlgili Yazı için tıklayın!

Bunları da Keşfetmelisin!

0 yorum