Blogum ve Diğer Konular Hakkında!

08:22

kişisel blog
site görünümü
Blogum hızla büyümesini sürdürüyor. Emeklerimin karşılığını almaya başladım sayılır. Yazılarım okunuyor,yorum alıyor daha önemlisi insanlara bir şeyler kazandırdığımı düşünüyorum.

+İstanbul'a gelirken Metro Turizm'i tercih ettim. Otobüste yer olmadığı için muavin koltuğunda gelme başarısını gösterdim. Alibeyköy garajında indikten sonra servisle Sarıyer'e geldim. Metro Turizm bu işi çözmüş arkadaş. 


+ Şuan İstanbul'da ailemin yanındayım. Bir ay kadar İstanbul'da olacağım. Bu süreçte çalışmayı harçlığımı çıkartmayı düşünüyorum.

+Bugün arkadaşlarımla buluşacağım. Okul ve dershaneden arkadaşlarım. İletişimi koparmadık şükür. Bugün Yanıma gelecekler. Akşam Sekiz'de veya dokuzda.

+Aileme sürpriz yapacağımı söylemiştim. Kapı ziline bastım. Annem şaşırmaktan küçük dilini yuttu. Babam zaten geleceğimi biliyordu. Anneannem,dayım,babaannem cumartesi geleceğimi bilmiyorlardı, lezzettli bir an oldu ailem için.

+Bloguma sıklıkla yazı girmeyi düşünüyorum bakalım. Hadi sağlıcakla kalın !




Bunları da Keşfetmelisin!

0 yorum